تهران نیوز

منبع خبری تهران و ایران

تهران نیوز

منبع خبری تهران و ایران

 

زین الدین زیدان ادعا کرد که رئال مادرید را ترک کرد زیرا فکر می کرد این باشگاه دیگر به او اعتقادی ندارد یا می تواند حمایت لازم برای بازیابی تیم را ارائه دهد.

این بازیکن فرانسوی در اولین طلسم خود به عنوان سرمربی در بین سال های 2016 تا 2018 سه قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان و یک قهرمانی در لالیگا را به دست آورد و پس از یک سال وقفه یک بار دیگر در لیگ موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ شد.

وی هفته گذشته برنابئو را ترک کرد ، اگرچه 12 ماه از قرارداد او باقی مانده بود که این باشگاه موفق به کسب یک جام نشد ، و در نامه ای سرگشاده به طرفداران که روزنامه اسپانیایی AS منتشر کرد ، در جزئیات دلایل عزیمت زودهنگام.

این بازیکن 48 ساله نوشت: “من می روم ، اما از دریا نمی پردم ، از تمرین خسته نشده ام.”

“من می روم چون احساس می کنم این باشگاه دیگر اعتقادی به من ندارد که به آن نیاز دارم و نه حمایتی برای ساختن چیزی در میان مدت یا بلند مدت.

“من فوتبال را درک می کنم و نیازهای باشگاهی مانند رئال مادرید را می دانم.  من می دانم که وقتی برنده نمی شوی ، باید بروی.

“من یک برنده طبیعی متولد هستم و برای کسب جام اینجا بودم ، اما حتی مهمتر از آن مردم ، احساسات آنها ، زندگی خودشان هستند و احساس می کنم این موارد در نظر گرفته نشده اند.

“درک نشده بود که این موارد از پویایی یک باشگاه بزرگ نیز پشتیبانی می کند.  تا حدی حتی به خاطر آن توبیخ شدم.  “

این احساس وجود داشت که سرنوشت باشگاهی که با هدایت زیدان موفق به کسب سه عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا شده است ، مدتی است که ضعیف شده و نیاز به بهبودی قابل توجهی دارد.

سرخیو راموس کاپیتان و طلسم دیرین 35 ساله ، کریم بنزما 34 دسامبر است ، در حالی که کسانی مانند مارسلو (33) ، تونی کروس (31) و ادن هازارد (30) اکنون بیش از 30 سال دارند ، در حالی که لوکا مودریچ در این ماه تمدید قرارداد کرد. برای سال با وجود رسیدن به 36 در ابتدای فصل آینده.

زیدان همچنین معتقد است که از ارزش شخصی او برای باشگاه کاملاً قدردانی نمی شود.

داستان ادامه دارد

“من می خواهم احترام بگذارم برای آنچه که با هم به دست آورده ایم  من دوست دارم رابطه من با باشگاه و رئیس جمهور در چند ماه گذشته کمی با دیگر مربیان متفاوت باشد. “

“من امتیازاتی نمی خواستم ، البته نه ، فقط کمی حافظه بیشتر.

“امروزه ، زندگی مربی در کلاهبرداری در یک باشگاه بزرگ دو فصل است ، کمی بیشتر.

“برای دوام بیشتر ، روابط انسانی ضروری است ، آنها مهمتر از پول ، مهم تر از شهرت ، مهمتر از هر چیز هستند.  آنها باید تحصیل کرده باشند.  “

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۰
عرفان صندپور