تهران نیوز

منبع خبری تهران و ایران

تهران نیوز

منبع خبری تهران و ایران

 

بازمانده سرطان ، اسکار لیندبلوم از Philadelphia Flyers ، به دلیل استقامت ، ورزشکاری و فداکاری در هاکی ، روز سه شنبه برنده جایزه Bill Masterton Memorial Trophy شد.

لیندبلوم پس از گذراندن دوره درمان یک نوع نادر از سرطان استخوان ، برای بازی در NHL بازگشت.  لیندبلوم در دسامبر سال 2019 مبتلا به سارکوم یوینگ شد و در جریان بازی با بالون در سپتامبر 2020 دو بازی برای فیلادلفیا انجام داد.

سوئدی 24 ساله در این فصل جایگاه منظم خود را در ترکیب تیم آگهی های بازیابی بدست آورد و 50 بازی از 56 بازی را انجام داد.  او به طور متوسط ​​14 امتیاز کمی بیش از 13 دقیقه زمان یخ زد.

لیندبلوم در ویدئویی که میزبان برنده سال 2020 بابی رایان بود گفت: “فصل گذشته برای من نبرد بود ، اما فقط توانایی بازگشت به یخ بسیار خوب بود.”  “بازگشت به یخ احساس بسیار خوبی است.”

اسکار لیندبلوم از  NHLFlyers  دریافت کننده جایزه بیل Masterton Memorial Trophy است که هر ساله به یک بازیکن NHL اعطا می شود که “کیفیت استقامت ، ورزشکاری و فداکاری به هاکی را به بهترین وجه نشان می دهد.”   https://t.co/EAc1PqJ3vz    # NHLA به    pic.twitter.com/pvNC8VtNpY

& mdash؛PR_NHL

لیندبلوم در ماه جولای درمان خود را به پایان رساند و پس از اسکن مجدد در ماه مارس مجدداً بدون سرطان اعلام شد.  در آن زمان ، او گفت که یک روز احساس خوبی خواهد داشت و به نظر نمی رسد روز بعد مدتی هاکی بازی کرده باشد.

لیندبلوم روز سه شنبه گفت: “فقط برای از دست دادن عضلات ، دوباره بازی را شروع می کنید و احساس می کنید که واقعاً آنجا نیستید.”  “یک لحظه سخت است که فقط دور خود را دور بزنید ، و سپس فقط شروع به ضربه زدن به شما می کند و احساس خستگی می کنید.”

رایان گفت پس از به اشتراک گذاشتن نبرد خود با مشکلات الکل ، احساس می کرد لیندبلوم باید امسال برنده شود ، وقتی که بیشترین رای را از Masterton گرفت.  سپس لیندبلوم ، قبل از بازگشت به یخ برای بازی ، فینالیست بود.

دومبا ، مارلو دیگر نامزدهای نهایی

لیندبلوم از خانواده ، دوست دخترش و پزشکان و پرستارانی که در این راه به او کمک کردند تشکر کرد.

وی گفت: “از همه شما بسیار متشکرم.”

پاتریک مارلو از سان خوزه و مت دامبا از مینه سوتا دیگر نامزدهای نهایی این جایزه بودند که توسط اعضای انجمن نویسندگان حرفه ای هاکی رأی دادند.  مارلو در 41 سالگی رکورد شغلی گوردی هاو را شکست ، در حالی که دامبا به تلاش خود برای مبارزه برای تنوع بیشتر در هاکی ادامه داد.

لیندبلوم گفت: “من از کسب این جایزه بسیار افتخار و افتخار می کنم و با این بازیکنانی مانند مت دومبا و پاتریک مارلو که بازیکنان بسیار خوبی و افراد بزرگی روی یخ و بیرون بودند ، رقابت می کنم.”  “این برای من بسیار خاص است.”

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۷
عرفان صندپور