تهران نیوز

منبع خبری تهران و ایران

تهران نیوز

منبع خبری تهران و ایران

 

مک لارن ، یکی از بزرگترین نامها در مسابقات ، در سال 2022 فصل جدیدی را در مسابقات اتومبیلرانی باز خواهد کرد. این فصل کاملاً الکتریکی است و اعلام شده است که آنها سال آینده به Extreme E خواهند پیوست.  سری آفرود تمام برقی نوآورانه ، که هدف آن استفاده از مسابقات برای ارتقا sustain پایداری و تنوع است.

این تیم در پنج مسابقه در مسابقات جهانی شرکت خواهد کرد ، ضمن کمک به طرفداران و شرکای جدید و گسترش نام تجاری و حق رای دادن McLaren Racing ، به تسریع در برنامه پایداری و تنوع خود مک لارن ریسینگ کمک خواهد کرد.

تصمیم برای پیوستن به Extreme E به دنبال ارزیابی دقیق سری مک لارن در برابر مجموعه ای از معیارهای استراتژیک ، اقتصادی و عملیاتی است.  آنها با یک ضرورت واضح برای سرعت بخشیدن به مأموریت پایداری مک لارن ریسینگ ، که مبتنی بر کاهش کربن ، بازیافت ، استفاده مجدد و حذف زباله و تنوع ، برابری و شمول است ، پشتیبانی می شوند.

Extreme E تأثیر تغییرات آب و هوایی را در برخی از دورافتاده ترین محیط های جهان برجسته می کند ، استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی را برای هموار کردن آینده با کربن پایین تر تشویق می کند و اولین پلت فرم اختلاف موتور را در سطح زمین برابر ارائه می دهد.

“مأموریت Extreme E استفاده از ورزش برای افزایش آگاهی و تسریع در نوآوری های پاک فناوری است که به سود صنعت تحرک و سایر کشورها است.  حضور مک لارن در هواپیما ، که نماد بالاترین سطح نوآوری در مسابقات و اتومبیل است ، تأیید بزرگی است که آنچه ما فقط در دو مسابقه اول فصل 1 ارائه دادیم ، تأثیر واقعی در ورزش اتومبیلرانی را ایجاد کرده است.

ما کاملاً از ملاقات با زاک و تیم قدرتمند مک لارن ریسینگ در Extreme E بسیار هیجان زده هستیم و به راحتی می توان گفت که نمی توان صبر کرد تا ببینیم که این تیم در اولین آفرود خود با مسابقات الکتریکی چگونه عمل می کند.  فصل 2 خیلی هیجان انگیز شده است!  “

الخاندرو آگاگ ، بنیانگذار و مدیرعامل Extreme E ،

با شروع تغییر کار به سمت وسایل نقلیه الکتریکی ، ورود یک خودروساز مانند مک لارن که در رده هایی مانند فرمول 1 بازی می کند ، از اهمیت بالایی در مسابقات اتومبیلرانی برقی برخوردار است.  واضح است که افراد شرکت در حال حرکت به سمت آینده هستند و این احتمالاً چشم آنها را به تحولات آینده خودرو باز خواهد کرد.

“از زمان اعلام Extreme E ، ما پیشرفت سریال را از نزدیک دنبال می کنیم.  توجه ما بلافاصله به قالب نوآورانه این سکوی اتومبیلرانی ، به ویژه توانایی آن در تسریع و تقویت برنامه جامع پایداری ما جلب شد که دارای اولویت های مشابه کربن زدایی ، کاهش ضایعات ، تنوع و برابری است.

در عین حال ، این به ما امکان می دهد تا با قالب ابتکاری مسابقه به مخاطبان جدیدی دسترسی پیدا کنیم ، از طریق محتوایی که از طریق کانال های مختلف ارائه می شود با نسل جدیدی از طرفداران ارتباط برقرار کنیم و یک بستر مسابقه هدفمند را برای همسایگان فراهم کنیم که همسو باشد و در یک داستان مثبت و قدرتمند سهیم شوید.

از ابتدا مک لارن همیشه در خط مقدم بوده و هرگز از مرزهای جدید نترسیده است.  این تلاش جدید به ریشه های ما در شرکت در دسته های مختلف ، نوآوری و شجاعت صادق است.  Extreme E زمینه جدیدی را در اتومبیلرانی به عنوان نیرویی برای مقابله با برخی از بزرگترین چالشهای جهان امروز و آینده ایجاد می کند.

در حالی که فرمول 1 همیشه در مرکز جهان ما مانند INDYCAR و esports باقی خواهد ماند ، ورود ما به Extreme E علاوه بر حق رای مک لارن ریسینگ است و تمام برنامه های ما را تکمیل و کمک می کند.  ما در برابر نام های بزرگی که از F1 و INDYCAR با آنها بسیار آشنا هستیم رقابت خواهیم کرد ، اما مانند همه سری هایی که در آن ها شرکت می کنیم ، هدف این مسابقه مشخص است: ما برای پیروزی در آنجا هستیم.  “

زک براون ، مدیر عامل شرکت McLaren Racing

Extreme E با به حداقل رساندن تأثیرات زیست محیطی ، اما افزایش آگاهی از طریق رقابت در مکان هایی که قبلاً آسیب دیده اند یا تحت تأثیر تغییرات آب و هوایی قرار گرفته اند ، طرفداران را در قلب بیشترین مسائل زیست محیطی پیش روی خود قرار داده است.  در همان زمان ، این مجموعه از برابری و تنوع داخلی برخوردار است ، در هر تیم یک راننده مرد و یک زن حضور دارند.

در همین زمان ، Extreme E با استفاده از مسابقات اتومبیلرانی به عنوان بستری برای نوآوری در تحرک ، که مدتهاست به عنوان یک شتاب دهنده تحقیق و توسعه با آن ارتباط برقرار می کند ، به صنعت خودرو در توسعه فناوری آینده گرا کمک می کند.

مک لارن ریسینگ از همان ابتدا در زمینه تولید موتور الکتریکی پیشتاز بوده و با استفاده از همان فناوری معرفی شده در هایپرکار مک لارن P1 ، شارژر باتری قهرمانی FIA Formula E را برای فصل های Gen 1 و Gen 2 تأمین می کند.  با انتقال از تأمین کننده به تیم ، مک لارن ریسینگ به دانش و تجربه خود در فضای مسابقه کاملاً برقی ادامه خواهد داد.

تیم با استفاده از کارکنان موجود در خارج از برنامه فرمول 1 و منابع تخصصی اضافی توسط مک لارن ریسینگ مدیریت خواهد شد.  مانند همه تیم ها ، مک لارن ریسینگ نیز در هر رویداد به چهار مکانیک و یک مهندس برای ماشین یک مارک و دو راننده آن محدود می شود که توسط Extreme E به عنوان بخشی از بسته کلی حق رای دادن حمل می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۱
عرفان صندپور