تهران نیوز

منبع خبری تهران و ایران

تهران نیوز

منبع خبری تهران و ایران

بوکایو ساکا 19 ساله قد بلند انگلیس است

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۰۷ ب.ظ

 

بوکائو ساکا به زمین فرستاده شد تا مالکیت توپ را به نفوذ تبدیل کند تا موقعیت های یک تیم انگلیسی ایجاد شود که در دو مسابقه قهرمانی اروپا فقط یک گل به ثمر رساند.

نمایه انگلستان  اخبار فوتبال

او همه اینها و کارهای دیگر را انجام داد ، اما باز هم در یک منطقه خاص کوتاه آمد.

رحیم استرلینگ روز سه شنبه تنها گل پیروزی یک بر صفر انگلیس مقابل جمهوری چک را به ثمر رساند و با ضربه سر خود از روی جک جیالیش که دقیقاً بالای سر پرش خود ساکا پرواز کرد ، شوت زد.

هافبک 19 ساله گفت: “این یک پاس عالی از جانب جک بود و رحیم برای گلزنی در آنجا بود.”  “من تقریبا آنجا هستم ، اما فقط قد کافی ندارم.”

اما او به اندازه کافی خوب بود.  برای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال یوفا به اندازه کافی خوب است.  و شاید حتی آنقدر خوب باشد که وقتی انگلیس در مرحله یک هشتم نهایی مسابقه بعدی خود در یورو 2020 بازی می کند ، در ترکیب اصلی باقی بماند.

گرت ساوت گیت ، سرمربی تیم ملی انگلیس گفت: “او امشب آن موقعیت (بازی) را به دست آورد و از آن استفاده کرد.”

انگلیس از قبل می دانست که آنها قبل از شروع مسابقه در ورزشگاه ومبلی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده اند ، که به Southgate این امکان را می دهد تا با حمله ای که از ابتدای مسابقات بسیار کم ایجاد کرده ، چیز جدیدی را امتحان کند.  دو چیز جدید Saka و Grealish بودند.

ساکا گفت: “دستورالعمل ها فقط برای بازی بود ، می دانید ، برای سرگرمی ، بازی با آزادی ، برای ابراز وجود.”

“ما قبلاً صلاحیت کرده ایم ، هیچ فشاری روی ما وجود ندارد ، فقط آنجا لذت ببرید و این همان چیزی است که من سعی کردم انجام دهم.”

ساکا کاری را که در تمام فصل برای آرسنال انجام داد برای انگلیس انجام داد و نتیجه داد.

حالا ساوت گیت باید تصمیم بگیرد که آیا این نوجوان در ترکیب اصلی باقی بماند ، چیزی که ممکن است به حریف بعدی تیم بستگی داشته باشد.  انگلیس به عنوان برنده گروه D ، در دور بعدی در ورزشگاه ومبلی ، روز سه شنبه در ورزشگاه ومبلی به مصاف فرانسه ، قهرمان جام جهانی ، فرانسه ، قهرمان جام جهانی می رود.

ساکا گفت: “او (ساوت گیت) گفت این یکی از ویژگی های من است ، این همان کاری است که من تمام فصل را در باشگاه خود انجام می دادم.”

“او فقط به من گفت که حالم را در باشگاهم بازی کنم.  با اعتماد به نفس بازی کنید ، آزادانه بازی کنید و ابراز وجود کنید و این همان کاری است که من کردم.  “

این اولین شروع ساکا در یک تورنمنت بزرگ بین المللی و تنها ششمین حضور او در انگلیس بود.  اما ، به طرز قابل توجهی ، این دومین مرد جایزه او در این مسابقه بود.  این جوان که در ایلینگ نزدیک بزرگ شده بود ، در سومین حضور خود در تیم ملی دومین پیروزی را کسب کرد – پیروزی 3-0 مقابل ایرلند در نوامبر.

“من یک پسر محلی هستم.  ساکا گفت: “من یک میلیون بار از ورزشگاه عبور کردم.”

“این واقعا خاص است.  این شگفت انگیز است.  من قبلاً اینجا بازی کرده ام و قبلاً یک مرد هم در این بازی داشته ام ، اما این بازی بدون هواداران و خانواده ام نبود.

“بنابراین امشب داشتن خانواده ام و البته انگلیسی ها در ورزشگاه واقعاً ویژه بود.  این شبی است که هرگز فراموش نمی کنم.  “

(AP)

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه متعادل ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۰۲
عرفان صندپور