تهران نیوز

منبع خبری تهران و ایران

تهران نیوز

منبع خبری تهران و ایران

OVHcloud فرانسه در شرف اعلام طرح IPO است

يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۰، ۰۸:۳۰ ب.ظ

 

پاریس ، 13 ژوئن (رویترز) – ارائه دهنده خدمات رایانش ابری فرانسوی OVHcloud قصد دارد برنامه خود را برای لیست سهام سهام این شرکت در بورس سهام پاریس در یورونکست ارائه دهد ، منبع نزدیک به این موضوع گفت ، گزارش قبلی در هفته نامه JDD را تأیید کرد .

این منبع گفت: این اطلاعیه شامل برنامه ای برای عرضه اولیه (IPO) خواهد بود ، که به گفته چندین تحلیلگر ، یکی از بزرگترین پیشنهادات امسال در فرانسه است و ارزش این شرکت را چندین میلیارد یورو می داند.

JDD اعلام کرد OVHcloud این خبر را روز دوشنبه اعلام خواهد کرد.

OVHcloud توسط Octave Klaba در سال 1999 تاسیس شد و بیشتر با شرکت های آمریکایی مانند خدمات وب آمازون ، Azure مایکروسافت و Google Cloud رقابت می کند که بازار را تسخیر می کنند.

مستقر در روبایکس در نزدیکی بلژیک ، OVHcloud 2450 کارمند مشغول به کار است و دارای 32 مرکز داده در سراسر جهان است.  در سال 2019 600 میلیون یورو (726 میلیون دلار) فروش ایجاد کرد.

در ماه مارس ، به گفته ناظران اینترنت ، آتش سوزی یکی از چهار مرکز داده OVHcloud در استراسبورگ ، شرق فرانسه را نابود کرد ، میلیون ها وب سایت را از بین برد ، پورتال های آژانس های دولتی ، بانک ها ، مغازه ها ، وب سایت های خبری و بخشی از وب سایت F.R را از بین برد.

این حادثه اندکی پس از آن رخ داد که OVHcloud اعلام کرد قصد دارد یک پیشنهاد اولیه احتمالی سهام خود را اعلام کند.  (1 دلار = 0.8260 یورو) (گزارش توسط ماتیو روزمین ؛ ویرایش توسط الین هاردکاسل)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۳
عرفان صندپور