تهران نیوز

منبع خبری تهران و ایران

تهران نیوز

منبع خبری تهران و ایران

 

این کاهش در تورنتو میپل لیف هرگز طرفداران را با پرسش های زیادی مواجه نکرده است.

بنابراین جای تعجب نخواهد بود که نامه های ورودی ما را پر از انگشت اشاره ، جوک های گلف و راه حل های بالقوه ببینید.

توضیحات اضافی ما درخواستهای قانونی زیادی را برای یک بار پاسخگویی برمی گرداند ، اما مطمئن باشید که برخی از عناوین دست نخورده (پروژه توسعه ، اهداف) در ستونهای بعدی پرداخته خواهد شد.

بیایید حفاری کنیم

آیا برگ ها می توانند در معامله مارنر پیروز شوند؟

– Evan Colclough (CollcloughEvan) 3 ژوئن 2021

محبوب ترین موضوع کیف پستی در این هفته واقعی است.  و پس از آنکه ویلیام نیلاندر با عملکرد پنج گله پلی آف خود منتقدان را مبهوت کرد ، سگ ها به میچ مارنر رها شدند.

ممکن است چیزی درباره پردرآمدترین وینگر در سال 2021 خوانده باشید که هدف او از پلی آف را به 18 بازی گسترش داده است.  علناً ، هم تیمی ها ، مربی ، مدیر کل و رئیس مارنر بار دیگر اعتقاد خود به بازیساز 24 ساله را در پایین ترین حد خود تکرار کردند.

با این حال ، اگر مدیریت اشتیاق زیادی برای تبلیغات تابستانی داشته باشد ، ساختار معامله اولیه مارنر – مشابه Nylander’s – آن را به هدفی جذاب برای سازمانهایی تبدیل می کند که سعی می کنند دلار واقعی را در مشاغل خرد شده توسط یک همه گیر پس انداز کنند.

اگر – و عظیم است اگر – GM Kyle Dubas باید به تماس مارنر پاسخ می داد ، بازگشت باید مطابق با دیدگاه او برای شرط بندی در مهارت های جوان باشد و اکنون تورنتو را به تیم بهتری تبدیل کند.

طرفداران نام هایی مانند پاتریک لین ، متیو تاکاچوک و ست جونز را کنار گذاشته اند.  فکر نمی کنم این کار را بکنند.

Buffalo Sabers ، مدیر عامل کوین آدامز ، برای تماس با کاپیتان نگون بخت خود ، اما من این را برمی دارم.  جک ایشل با 10 میلیون دلار درآمد سالانه 903000 دلار بیشتر به لیفز می دهد و در عین حال صرفه جویی در هزینه واقعی Sabers نیز به همراه دارد.

علاوه بر این ، آسیب دیدگی جان تاوارس فقدان عمق مرکزی در تورنتو را نشان داد.

هر بازی پلی آف جام استنلی را بدون گرفت گرفتگی پخش کنید.  بعلاوه در مسابقات پیش NHL ، آژانس رایگان ، Blue Jays & MLB ، مسابقات پلی آف آف NBA و موارد دیگر شرکت کنید.

مارنر همچنان به بال استون ماتیوز زنجیر بسته بود.  مربی شلدون کیف سعی نکرد تا مارنر خط خودش را مقابل مونترال کانادینز اجرا کند.

دوباس گفت: “من فکر می کنم که داشتن دو بازیکن از کالیبر آنها احمقانه خواهد بود زیرا در یک سری هفت بازیه توپی به شبکه آنها راه پیدا نکرد … از نظر مدیریتی ،”

تاورس 31 ساله خواهد بود که جن به 2221-2021 برسد.  با بزرگتر شدن تاوارس ، فرد تعجب می کند که آیا با انتقال وی انتقال منطقی به جناحین در پایان حرفه خود انجام می شود؟  مثل دوستش استفان استامکوس.

هشدار بزرگ با ایشل سلامتی است.  در مورد چگونگی مقابله با دیسک فتق در گردن وی بحث کنید.  و شما از چهارمین تولید کننده برتر در سال 2021 منصرف نخواهید شد مگر اینکه مطمئن باشید در اوج شکوفایی خود یک مرکز ستاره ای کاملاً کاربردی بدست آورده اید.

حداقل باید آن را در نظر بگیرید.  احمقانه خواهد بود که چنین احتمالی را بررسی نکنید.

برندان شاناهان روز گذشته در مورد تیم فاقد “غریزه قاتل” مورد نیاز تیم های تیمی ، تیم های پلی آف صحبت کرد.  فکر می کنید آنها در خارج از فصل چطور با این مسئله کنار می آیند؟  تبادل؟  یک امضای بزرگ دیگر؟

– برد (Glimjii @) 3 ژوئن 2021

هنگامی که Maple Leafs در سال 2019 در بازی 7 در بوستون توسط Bruins دفع شد ، پاتریک مارلو گفت که ماده مفقود شده “غریزه قاتل” است.

بعد از این که کت های آبی کلمبوس در بازی 5 سال 2020 بالون خود را ترکیدند ، متیوز گفت آنها به “غریزه کشتن” بیشتری احتیاج دارند.

و هفته گذشته ، پس از فروپاشی مونترال ، رئیس جمهور Brendan Shanahan با همان عبارت آمد.

برخی از بازیکنان با آن متولد می شوند.  بعضی ها آن را یاد می گیرند.  برخی هرگز آن را درک نمی کنند.

Maple Leafs در حال برنامه ریزی رویکردی دو لوله ای برای حل این مشکل دیرینه است.  آنها روی دنده های خود بازی می کنند و سعی می کنند از طریق آژانس آزاد و تجارت “غریزه قتل” را القا کنند ، اما شاناهان و دوباس می گویند که آنها همچنین برای توسعه ذهنیت پا با ستاره های خود کار خواهند کرد.

“من عقب و جلو برگشتم و گفتم:” آیا شما برای برنده شدن به چهار یا پنج یا شش پسر نیاز دارید؟ ”  آیا شما به بچه هایی نیاز دارید که ناامیدانه می خواهند برنده شوند و می توانند بازی های بزرگتر را تقویت کنند؟  گفت دوباس.

“واقعیت این است که پاسخ احتمالاً همین الان در اتاق است و یافتن راهی که در آن لحظات بزرگ هستیم تا بازی را همانطور که باید بازی کنیم ادامه دهیم.  همانطور که شلدون در چند روز گذشته استفاده کرده است ، ما به جای امن یا احتیاط برنمی گردیم ، اما به جای نشستن ، انتظار و بازی ضد هاکی ، خود را ادعا می کنیم ، به انگشتان پا نزدیک می شویم و بازی می کنیم.  “

سلام لوک ، ممنون از وقتی که گذاشتید.با توجه به آنچه دیروز در مورد تمایل به حفظ هسته اصلی 4 و جستجوی “غریزه قاتل” گفته شد ، آیا سناریویی را می بینید که مارنر می گوید می خواهد بیرون بیاید؟  چه کسی آنجا را می بیند که این غریزه قاتل را داشته باشد؟

– ن!  ویلان (@ zen01978) 3 ژوئن 2021

نه ، انتظار ندارم مارنر بپرسد.  معتقدم او دوست دارد افرا باشد.  با این حال ، مارنر باید راهی برای جلوگیری از سر و صدا پیدا کند.  تقریباً غیرممکن است که بازی او را در این سریال تماشا کنید و کودکی را نبینید که از نظر فشار روحی برای زایمانش خرد شده باشد.

در مورد کاندیداهای تجاری و UFA با غریزه قاتل ، آیا رایان گتزلف با جو تورنتون معامله می کند؟  پل استاستنی؟

آیا براندون سعد می تواند ارزان تر از قرارداد دوباره با زک هیمن باشد؟  Nick Bonino یک 3C عالی خواهد بود.  آیا به اندازه کافی در مخزن وجود دارد؟  ماتیاس جانمار یک وینگر با کیفیت است که به طور متوسط ​​شش بال دارد.

آیا دوباس در جیمی اولکسیاک تجدید نظر می کند؟

یا اینطور چطور: فیلیپ دانو آخرین پیچ پاشنه را می کشد و به آبی و سفید می پیوندد؟  دادن تمرینات دفاعی سخت به او باعث می شود تا Matthews و Tavares تمرکز بیشتری در حمله داشته باشند.

فکر می کنم نیک فولیگنو آن را داشته باشد.  بسته به س hisال وی ، بسیار خوب است که ببینیم او وقتی سالم است می تواند برای تورنتو چه کاری انجام دهد.

کدام آهنگ از آلبوم پس از مرگ DMX وضعیت لیف ها را به بهترین وجه توصیف می کند؟

– جردن هوروبین (JordanHorrobin) 3 ژوئن 2021

ممنون از سوال مورد علاقه من ، جوردن.

این همه آهنگ از DMX خروج برای انتخاب کردن.  (جهنم ، تیتراژ آلبوم می تواند فرار طرفداران گاه به گاه لیفز را در این مرحله توصیف کند.)

“Hood Blues” یا “Walking in the Rain” هاله اطراف شهری را ثبت می کند که از دور اول با یک فروپاشی عظیم روبرو است.

“Money Money Money” پاسخ کثیفی خواهد بود که هسته اصلی آن را پخش می کند ، حقوق ماموت آن قبل از موفقیت لیسیده پس از فصل است.

اما من با Take Control شروع می کنم.  از هم اکنون ، بازیکنان باید یک بار کنترل پلی آف را در اختیار بگیرند.  و مدیریت باید کنترل خود را در خارج از فصل کنترل کند.  فقط دویدن رو به عقب از یک تیم باعث کاهش آن نمی شود.  برای هیمن و مورگان ریلی تصمیمات عالی باید بصورت آنلاین گرفته شود.

ما به جایی رسیده ایم که “اجاره بهای خود” فقط صدمه می زند.  صبر همیشه یک فضیلت نیست.  گاهی صبر به انفعال تبدیل می شود.

من نمی فهمم کیف چگونه شغل خود را حفظ می کند؟  او در پلی آف مربی بود.  PP آنها در 3/4 آخر فصل و پلی آف وحشتناک بود.  هسته اصلی جوان است و باید فرصتی دیگر به آنها بدهد.  خیلی دوست دارم جرارد گالانت را به عنوان سرمربی ببینم.

– برد مک دونالد (@ Mac7Brad) 3 ژوئن 2021

س Manyالات زیادی در مورد کادر مربیگری ، که شاناهان از آنها حمایت کرد ، وجود دارد.

وقتی از کیف در مورد تصمیماتی که می گرفت در سریال متفاوت گرفته بود ، پرسیدم ، او از جزئیات آن پرهیز کرد.  وی روز چهارشنبه گفت که از نظر هوای یخ یا مسابقات چیز زیادی برای تغییر نیست.  وی همچنین گفت که لیف ها در حال حاضر کار در مورد چگونگی تعیین بازی قدرت برای سالهای 22-2021 را آغاز کرده اند.

انداختن خط ماتیوز در برابر خط داناولت در انتهای سریال نشان دهنده ناتوانی در سازگاری بود و بهترین فرصت برای غلتیدن را به ستاره هایش نمی داد.  در انتظار بازی قدرت نهایی سال برای آزمایش نیلاندر روی نیم دیواری از یک مرد معیوب کمی دیر شده بود.  چالشهای مربی دوردست او در بازی 6 به بازی تبدیل شد.  بازیکنان در بازی های 5 ، 6 و 7 صاف ظاهر شدند و رفتار راسموس ساندین ، ​​که برگشت و تیم را ترک کرد ، در بهترین حالت کنجکاو بود.

عدم موفقیت نیلندر در دادن خط به ماتیوز و پایین آمدن مارنر فقدان فوریت را نشان داد.  آیا این دنده ها را زیر زین مارنر قرار می دهد؟  ما هیچوقت نخواهیم فهمید.

هیچ مدرکی مبنی بر اینکه مشاغل در معرض خطر هستند وجود ندارد ، اما من نمی بینم که یک دستیار با صدای جدید جایگزین می شود.  در ابتدا ، دیو هاکتول برای کار با مایک بابکاک به تورنتو آمد و نتایج PP برای مانی مالهوترا در اولین سفر پشت نیمکت خوب نبود.

در طرح پیشوند ، اگر برگها 4 و 4 شوند ، آیا درموت از هول دفاع می کند؟

– از دور اول خارج شوید (@ Dermott4Norris) 3 ژوئن 2021

نه  کادر مدیریت و مربیگری جاستین هال را ترجیح می دهند.

لیست بهتر در 3 سال  سنس یا لیف؟

– ودی (@ veddie11) 3 ژوئن 2021

با توجه به اینکه ماتیو و نیلاندر هم می توانند سه سال بعد بروند ، پول من به سناتورهای اوتاوا می رود و تیم بهتر را تا 25-25 سال 2024 منجمد می کند.  من طرفدار بهبودی و روحیه رقابتی آنها هستم.

با این حال ، GM Pierre Dorion باید RFA Brady Tkachuk را نتیجه گیری کند.  این همان قلب و روح شماست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۷
عرفان صندپور