تهران نیوز

منبع خبری تهران و ایران

تهران نیوز

منبع خبری تهران و ایران

 

برایان کیتینگ ، طبیعی دان ، می گوید: یک جفت روباه قرمز ، که باعث شد گردشگران در بهار امسال در منطقه دریاچه مینوانکا متوقف شوند ، از فضا لذت می برند.

این دومین سالی است که روباه ها در شمال شرقی دومین پرتاب قایق در منطقه استفاده روزانه از دریاچه مینوانکا در همان مکان قرار می گیرند.

کیتینگ با بلر فنتون ، که در پارک ملی بانف کار می کند ، صحبت می کند تا اطلاعاتی در مورد روباهها برای به اشتراک گذاشتن بدست آورد Homestretch شنوندگان

“[Fenton] کیتینگ گفت: Homestretch این هفته.

“تعطیلی لازم بود زیرا بسیار نزدیک به یک منطقه توریستی واقعاً شلوغ است ، جایی که روزانه صدها نفر در چند متری لانه پرسه می زنند.”

نقشه ای بخشی از منطقه زندگی دریاچه مینوانکا را نشان می دهد که برای عموم بسته است در حالی که یک جفت روباه در آنجا کشته می شوند. (پارکهای کانادا)

پارک ها با استفاده از چندین دوربین در منطقه حیوانات را ردیابی می کنند.  این دوربین های فعال شده با حرکت نشان می دهد که همین زوج در سال گذشته چهار یا پنج توله سگ داشته اند.

کیتینگ از فنتون س whyال کرد که چرا این شماره نادرست است.

“بلر به من گفت …” خوب ، همه بچه ها یک شکل به نظر می رسند ، برایان ، و فقط شانس قرعه کشی است که باعث می شود همه آنها خود را به عنوان یک خانواده در مقابل دوربین نشان دهند.  “

این عکس اخیر یک روباه توسط دوربین تله ای گرفته شده است که توسط پارک های کانادا در پارک ملی بانف اداره می شود.  دوربین های ضبط شده توسط حرکت تحریک می شوند. (پارکهای کانادا)

“به طور طبیعی خجالتی”

علاوه بر محافظت از حیوانات در برابر چشم های کنجکاو ، مزیت محدودیت منطقه برای بازدید کنندگان از دریاچه این است که افراد کمتر به آنها غذا می دهند.

کیتینگ گفت: “روباه ها به طور طبیعی خجالتی هستند … با گذشت زمان به مردم عادت خواهند کرد ، خصوصاً در منطقه ای که بسیار استفاده می شود مانند دریاچه مینوانکا.”

طبیعت شناس می گوید که او در پارک ملی بانف هرگز روباهی ندیده است.  این ممکن است به این دلیل باشد که طبق اطلاعات موجود در استان ، آنها اغلب در شب و غروب فعال هستند.

کیتینگ می گوید مردم نباید از حیات وحش تغذیه کنند – مهم نیست که چقدر وسوسه انگیز باشد – و هنگام غذا خوردن باید مراقب باشند تا غذا به درستی دفع شود.

او می گوید روباه ها در عادات غذایی و شکار طبیعی آنها اختلال ایجاد می کنند.

تغذیه با حیوانات وحشی نیز می تواند جریمه سنگینی تا سقف 25000 دلار برای شما به همراه داشته باشد.

کیتینگ گفت: “سال گذشته ، مقامات پارک شاهد روباه های بالغ بودند که از لانه به عقب و جلو می دویدند ، و گاهی سنجاب های زمین مرده در دهان داشتند.”

روباه قرمز و توله سگ او با ظرف سنجاب. (نانسی حمود)

به نقل از Alberta.ca ، روباه ها همه چیزخوار هستند و به طور طبیعی غذاهای مختلفی مانند پرندگان ، پستانداران کوچک و حتی میوه ها را می خورند.

به گفته فنتون ، هنگامی که روباه ها لانه ای را که اواسط ژوئیه سال گذشته بود ، آزاد کردند ، این منطقه برای عموم بازگشایی خواهد شد.

برای جذاب ترین داستان های حیات وحش آلبرتا توسط طبیعت شناس برایان کیتینگ ، به وب سایت او مراجعه کنید و این داستان ها را بررسی کنید:

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۳
عرفان صندپور