تهران نیوز

منبع خبری تهران و ایران

تهران نیوز

منبع خبری تهران و ایران

 

(این داستان در اصل در ظاهر شد  در 04 مه 2021)

رایزنی های داخلی حزب برای تصمیم گیری در مورد نخست وزیر بعدی آسام ، که در آن سارباناند سونووال و وزیر بهداشت هیمانتا بیسوا سارما در آن رقابت می کنند ، به زودی نهایی می شود و شورای پارلمانی حزب برای تأیید نام در عمل تشکیل می شود.

اگرچه سونووال از پنج سال گذشته وزیر ارشد بوده و BJP به پست خود برگشته است ، اما نام وی اعلام نشده است ، در حالی که سارما به صراحت گفته است که انتظار دارد ادعای وی توسط مدیران BJP مورد بررسی قرار گیرد.

وزیر کشاورزی نارندرا سینگ تومار روز سه شنبه به عنوان ناظر شورای پارلمان BJP در میان بحث در مورد معاون نخست وزیر این ایالت وارد گواهاتی می شود.

همه چیز

بنگال غربی

تامیل نادو

اسام

کرالا

پودرها

انتخاب آسان نیست ، زیرا Sonowal یک رهبر محبوب با سبک ثابت است.  ریشه های او در سیاست AASU از او چهره ای ارگانیک ساخته که احساسات آسامی می تواند با او ارتباط برقرار کند.  سارما خود را به عنوان یک مدیر سیاسی زیرک ثابت کرده است که به گسترش حضور BJP در شمال شرق کمک کرده است.  این نیز یک مبارزات انتخاباتی موفقیت آمیز است.

بر خلاف سال 2016 ، این بار BJP از چهره CM در این ایالت نام نبرد ، و این بحث در مورد اینکه چه کسی می تواند پست برتر را به دست آورد بحث کرد.  سارما در پاسخ به سوالات گفت پارلمان باید تصمیمی اتخاذ کند.  او حتی نوشت اگر مودی شاه نام دیگری غیر از او را تصمیم می گرفت ، پشیمان نمی شد.

روز دوشنبه ، سونووال از همه مناطق کشور برای دادن اختیارات واضح به اتحاد به رهبری BJP تشکر کرد.

اگرچه BJP هنوز تصمیمی اتخاذ نکرده است ، گفته می شود با توجه به موفقیت Sonowal در برنامه های مدیریتی و رفاهی ، برخی از رهبران ارشد در مورد تغییر رهبری محتاط هستند.

شانس Sarma منتفی نیست ، با توجه به اینکه او نه تنها مبارزات سختی را دنبال کرد و نقشی اساسی در برجسته کردن رئیس AIUDF بدرودین اجمل به عنوان حامی مهاجران غیرقانونی ایفا کرد ، بلکه همچنین نیروی محرکه اتحاد دموکراتیک شمال شرقی بود که تشکیل شد. از BJP برای تحکیم در منطقه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۵
عرفان صندپور