تهران نیوز

منبع خبری تهران و ایران

تهران نیوز

منبع خبری تهران و ایران

 

(این داستان در اصل در ظاهر شد  در 13 مه 2021)

دولت تشنه پول ماهاراشترا نزدیک به 6 روپیه را برای پردازش حساب های شبکه های اجتماعی معاون نخست وزیر آجیت پاوار ، که همچنین پرتفوی مالی و برنامه ریزی را در اختیار دارد ، اختصاص داده است.

وزارت امور خارجه دولت عمومی روز چهارشنبه دستوری را امضا کرد که معاون وزیر RN Musale در مورد شرایط انتصاب یک آژانس پردازش حساب رسانه های اجتماعی خارجی ، و همچنین وظیفه اطمینان از اینکه تصمیمات اتخاذ شده توسط آجیت پاوار به دست عوام می رسد.

طبق دستور Musale ، آژانس خارجی دستورالعمل های توئیتر و آجیت پاوار را در فیس بوک ، بلاگر ، یوتیوب ، اینستاگرام پردازش می کند.  از دیگر مواردی که می توان با آنها کار کرد ابر صدا ، خبرنامه واتس اپ ، کانال تلگرام و پیامک است.

آژانس خارجی با مشورت دبیرخانه معاون وزیر و اداره کل اطلاعات و روابط عمومی منصوب خواهد شد.

در این دستور آمده است که DGIPR صلاحیت حرفه ای و فنی برای برخورد با رسانه های اجتماعی را ندارد ، بنابراین استخدام نمایندگی خارجی برای این منظور مناسب ارزیابی می شود.  وی گفت: “این مسئولیت آژانس خارجی است که اطمینان حاصل کند که تصمیمات و پیام های اصلی به دست افراد می رسد و آنها قادر به برقراری ارتباط با DCM از طریق دستگیره توییتر ، فیس بوک ، بلاگر ، یوتیوب ، اینستاگرام ، ابر صدا ، واتس اپ و کانال تلگرام هستند.” Musale در دستور او.

GAD به آژانس خارجی دستور داده است که از بین آژانسهای موجود در گروه DGIPR انتخاب شود و اطمینان از بی عیب بودن ارتباطات رسانه های اجتماعی به عهده DGIPR خواهد بود.

    در صورت لزوم ، DGIPR می تواند پول بیشتری به آژانس ارائه دهد که قبلاً در CMO کار می کند.  اطمینان حاصل خواهد شد که هیچگونه تکثیر پیامهای تولید شده توسط دفاتر CMO و DCM وجود ندارد.

به هر حال ، CMO قبلاً آژانس خارجی را برای مدیریت حساب رسانه های اجتماعی خود در ژوئیه 2020 منصوب کرده است.  یک مقام ارشد به TOI گفت: “روند مناقصات الکترونیکی مناسب در انتصاب آژانس دنبال شد.”  یک بورکرات ارشد انتصاب یک آژانس خارجی برای تغییر چهره آجیت پاوار را زیر سوال برده است.

“ما یک DGIPR تمام عیار داریم که تعداد کارمندان آن تقریباً 1200 نفر است و بودجه سالانه آنها 150 روپیه است.  پس چرا ما برای ارتقا the معاون رئیس جمهور به یک آژانس خارجی نیاز داریم؟  دیوان سالار پرسید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۳
عرفان صندپور