تهران نیوز

منبع خبری تهران و ایران

تهران نیوز

منبع خبری تهران و ایران

 

مربی باب بافر گفت ، برنده دربی کنتاکی ، Medina Spirit ، با یک پماد ضد قارچ حاوی استروئید بتامتازون تحت درمان قرار گرفت ، که ممکن است باعث شده باشد اسب آزمایش آزمایش دارو را انجام ندهد.

بافر در بیانیه ای که توسط وکیل وی منتشر شد ، گفت که Medina Spirit هر روز یک بار قبل از مسابقه در اول ماه مه با پوستی درماتیت معالجه می شد و متخصصان داروسازی اسب به او گفتند که این می تواند نتایج آزمایش را توضیح دهد.  بافرت اظهار داشت: آزمایش اسب برای 21 پیکوگرم ماده مثبت بود که معمولاً برای کمک به مفاصل از طریق درمانی به اسب داده می شود و حتی در اثر ردیابی در روز مسابقه در کنتاکی نیز نوعی اختلال است.

به هر دلیلی که باشد ، در صورتی که دور دوم آزمایشات وجود بتامتازون را نشان دهد ، مدینه روح توسط دربی رد صلاحیت می شود و ماندالون برنده را تعیین می کند.

بوفرت گفت: “تحقیقات من در حال انجام است و ما به طور قطع نمی دانیم که آیا این پماد علت نتایج آزمایش بوده است یا حتی نتایج آزمایش دقیق است ، زیرا هنوز توسط نمونه تقسیم شده تایید نشده است.”  “به من گفته اند که تشخیص مقدار کمی مانند 21 پیکوگرام ممکن است با استفاده از این نوع پماد مطابقت داشته باشد.”

بافرت روز یکشنبه در یک کنفرانس خبری در چرچیل داونز گفت که نمی داند این ماده چگونه وارد سیستم نریان شده است.

تماشا کنید |  برنده کنتاکی دربی نتایج مثبتی برای یک ماده کنترل شده می دهد:

اسبی که در دربی کنتاکی برنده شد ، Medina Spirit ، آزمایش ماده کنترل شده مثبت بود.  این نتیجه باعث شد مربی باب بافر – و چندین عنوان در معرض خطر قرار گیرد. 2:05

وکیل دادگستری کریگ رابرتسون گفت که این طرح هنوز برای مدینه روح است که روز شنبه برای Preakness نامزد شود.  تور کنسرت برای اسب ها و اصطبل ها روز دوشنبه وارد پیست پیملیکو شد و صبح روز سه شنبه در مسیر پیاده روی آهسته دوید ، گرچه بافر قصد ندارد برای مسابقه در بالتیمور باشد و دستیار جیمی بارنز را به خدمت بگیرد.

قرعه کشی موقعیت Preakness برای میدان 10 پیش بینی شده برای بعدازظهر سه شنبه برنامه ریزی شده است.

“قهرمان شایسته”

مقامات Preakness گفتند که آنها قبل از تصمیم برای ورود به Medina Spirit ، در حال مرور حقایق بودند.  رابرتسون به آسوشیتدپرس گفت که قصد دارد برای جلوگیری از ممنوعیت پیشرفت روح مدینه در صورت تصمیم ، دستور منع تعقیب صادر کند.

بافرت گفت: “Medina Spirit برنده کنتاکی شد و داروسازان من به من گفتند که 21 پیکوگرم بتامتازون هیچ تاثیری در نتیجه مسابقه نخواهد داشت.”  “مدینه روح یک قهرمان شایسته است و من به خاطر او مبارزه خواهم کرد.”

آزمایش داروی ناموفق Medina Spirit پنجمین تخلف مواد مخدر در طول 13 ماه برای بافرت ، مربی دو بار تاج سه گانه و چهره این ورزش است.  پیروزی در Preakness با Medina Spirit یا تور کنسرت ، بافرت را با شکست مربی قرن نوزدهم RW Walden ، هشتمین پیروزی در این مسابقه به دست آورد.

به استثنای سال 2020 ، زمانی که مسابقات Triple Crown به پایان رسید ، بافرت در Preakness با برنده دربی شکست نخورد.

تماشا کنید |  آیا موارد COVID-19 در میان ورزشکاران باید بر پروتکل های المپیک تأثیر بگذارد؟

مورگان کمبل ، مگان مک پیک و دیو زیرین در مورد اینکه آیا تعداد موارد Covid-19 در ورزشکاران باید به ایمنی در توکیو کمک کند ، بحث می کنند. 8:36

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۲
عرفان صندپور