تهران نیوز

منبع خبری تهران و ایران

تهران نیوز

منبع خبری تهران و ایران

 

ممکن است المپیک به جلو حرکت کند ، اما بسیاری از جشن ها و ارتباطاتی که معمولاً میزبانی بازی ها را بسیار به یاد ماندنی می کند ، حذف می شود ، زیرا نزدیک به 50 شهر نقش خود را به عنوان میزبان یا پایگاه اردوی آموزشی از دست داده اند.

بیش از 70٪ آنها توسط هیئت های بازدید کننده لغو شدند ، زیرا از خطر و محدودیت COVID-19 در میان تعداد کم واکسیناسیون در ژاپن و کوچک شدن بازی های بالن در توکیو ، کاسته شده بودند.

بزرگترین تیم دو و میدانی ایالات متحده بود ، با بیش از 100 ورزشکار آماده آموزش کامل در استان چیبا در نزدیکی توکیو اما اردو در اوایل ماه مه لغو شد و به ورزشکاران توصیه کرد که در خانه هماهنگ شوند.

نزدیک به 80 روس قرار بود در ناگارا و 42 نفر دیگر در کامو تمرین کنند اما با انتقال شناگران نیوزیلندی زمین تمرین از کوبه به دهکده المپیک لغو شدند.

شهر تاکانازاوا میزبان یک هیئت چند ورزشه از لسوتو بود ، اما مجبور شد که ورزشگاه ها را به مراکز واکسیناسیون COVID-19 تبدیل کند.

میزبان 35 پارالمپیکی بریتانیایی اورایاسو لغو شده است – آنها اکنون مستقیماً به روستای این ورزشکار سفر می کنند – اما بقیه هیئت های برنامه ریزی شده انگلیس به جلو حرکت می کنند.

سخنگوی انجمن المپیک انگلیس به رویترز گفت: “ما با اردوهای پیش از آموزش خود در یوکوهاما و کاوازاکی مشکلی نداریم.”  “چند گروه بسیار کوچک از ورزشکاران در یک یا دو مکان دیگر وجود دارد ، اما 99٪ از ورزشکاران ما در یوکوهاما و کاوازاکی هستند. هیچ چیز جابجا نشده است ، ما هنوز همان جایی هستیم که بودیم.”

تماشا کنید |  تأثیر همه گیری در آموزش شناگران کانادایی در توکیو:

کانادا در یک دوره طلایی شنا قرار دارد و بسیاری از مدعیان مدال عازم توکیو هستند.  اما همه گیری می تواند بزرگترین چالش بین آنها و تریبون باشد. 11:18

نه تنها اردوهای آموزشی لغو شده است ، بلکه چندین مکان در طرح ابتکار میزبان شرکت می کنند ، جایی که شهرها یک هیئت بازدید کننده را دریافت می کنند ، اغلب روابط فرهنگی دارند که پس از بازی ها سالها ادامه می یابد.

این لغوها باعث تأسف و سازش کسانی است که در ژاپن وقت و هزینه زیادی را صرف آماده سازی مهمانان غایب خود کرده اند.

مدیر دفتر تبلیغات دولت گفت: “هر دولت محلی با هیئت های مربوطه المپیک رابطه فردی دارد ، بنابراین آنها به عنوان بخشی از مذاکرات در حال انجام این امر روشن می کنند که اقدامات خاصی برای مبارزه با ویروس کرونا انجام شده است و هیئت ها باید آنها را دنبال کنند.” توکیو 2020 به رویترز گفت.

“هنوز ناشناخته های زیادی در مورد ویروس کرونا وجود دارد و یک واقعیت مسلم وجود دارد که برخی از خطرهای سفر وجود دارد. از این نظر ، واقعا شرم آور است که برخی از هیئت ها تصمیم گرفته اند اردوهای آموزشی خود را لغو کنند یا دیرتر از زمان برنامه ریزی شده وارد ژاپن شوند ، یا مستقیم به دهکده المپیک بروید. “

تماشا کنید |  CBC Sports توضیح می دهد: شعله المپیک

آیا تاریخچه شعله المپیک را می دانید؟  آیا می دانید مشعل المپیک از بازی های برلین در سال 1936 نشأت گرفته است؟  یک قسمت از یکی از توضیحات CBC Sports را تماشا کنید ، جایی که ما شما را با تاریخچه شعله ، از بازیهای المپیک باستان تا اینکه چگونه به یک نماد نمادین امروزی تبدیل شده است ، مرور خواهیم کرد. 4:50

از آنجا که بازی های محدود شده توسط هواداران از نظر جو دیگر نمی توانند با پیشکسوتان مطابقت داشته باشند و خانواده و دوستان دیگر نمی توانند ورزشکاران خارجی را همراهی کنند ، کسانی که هنوز به اردو می روند ، هر فرصتی برای بهبود تجربه المپیک را با دو دست از دست می دهند.

کات اوسترمن پارچ کهنه کار سافت بال آمریکایی ، که طلای المپیک را در سال 2004 و نقره ای را در سال 2008 بدست آورد ، گفت که هیجان زده است که تیمش برای برنامه های تمرینی در ژاپن فشار می آورد.

مرد 38 ساله رویترز گفت: “ما در یک پایگاه نظامی – ایواکونی – جایی که قبلاً آموزش داده ایم آموزش خواهیم دید ، بنابراین برنامه این است که در اوایل ماه جولای به آنجا برویم و آنجا آموزش ببینیم تا بتوانیم به روستا برویم.”  “این خیلی عالی است که بتوانید زودتر به آنجا بروید و مکانی برای سازگاری با تغییر آب و هوا ، سازگار شدن با هوا و حتی توانایی بازی داشته باشید ، امیدوارم برخی از مسابقات در برابر برخی از تیم های حرفه ای آنجا فقط رمپ کنند و واقعاً قبل از شروع بازی ها روحیه مسابقه را بدست آوریم. بنابراین ما بسیار خوش شانس هستیم که این فرصت را داریم. “

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۰۳
عرفان صندپور